luni, 17 martie 2014

Poveste

Leon se uita la mine suparat vrand sa imi dau seama ce inseamna si stiam:Credea ca eu i-am solicitat lui Alec sa vina la studio ceea ce nu era adevarat!Toti ne holbam la el si nu stiam ce sa zicem.Leon incerca sa nu izbucneasca de furie, eu nu stiam cum sa procedez ca Leon sa nu izbuncneasca de furie si in acelasi timp sa nu il supar pe Alec, iar Francesca si Marco pentru ca nu il cunosteau...
A:Ce???Parca vaa uitati la un extraterestru!
F:De ce toata lumea aduce in discutie extraterestrii
A:Ma scuzi?
F:Tu cine esti?
A:Alec, incantat.
F:Ok, Alec...Te cunosc?
A:Acum da.
F:Vad ca ai simtul umorului!Totusi...mai cunosti pe altcineva inafara de noi?
A:Da, pe Violetta si...Leon.
V:Oooo, acum inteleg.Apropo, el e Marco!
A:Buna,Marco!
Marco se uita nedumerit intr-o parte iar Francesca il zgaltai vreo 30 de secunde sa se intoarca sa il salute pe Alec:
M:Haam, ce?
A:Buna, eu sunt Alec!
M:Eu sunt Marco!Te cunosc?
A:Acum da.
F:Tu folosesti aceeasi fraza cu toata lumea?
A:Nu.De ce intrebi?
F:Doar din curiozitate.
A:Ok, eu ma duc la Violetta.
La naiba!Asta nu se va termina bine!Pentru ca in acest moment e Leon langa mine!
A:Buna!(vesel)
V:Buna...(speriata)
L:Buna.(foarte serios)
A:Deci...Ai fost admisa?
V:Da...
A:Ma bucur pentru tine!
L:A picat in grupa cu mine.
Leon, iar incepi?Si nu te preface ca nu imi citesti gandurile ca stim amandoi ca e asa!
Leon pufni in ras!Tipul asta chiar nu stie sa se opreasca?!Daca ar exista o bariera a gandurilor...Incepuse sa rada si mai tare incat lumea se uita complet derutata la el gandind(nu ca eu as citi gandurile):Tipul asta rade ca prostul?Ce l-o fi apucat?" Intrebarea corecta e ce o fi citit din mintea mea o_0 as muri daca...nu conteaza.Aaah!Citit de ganduri stupid!!! .Acum numai pot nici sa gandesc din cauza lui Leon!Unde o sa imi tin secretele departe de el?!!
A:Violetta...Violetta?
V:Hmm...Ce?
A:La ce te gandeai asa profund?
L:Ce iti pasa tie?
A:Nu pe tine te intrebam.Parca ar fi gandurile tale!
Ma uit la Leon insistent cu speranta sa nu imi mai citeasca gandurile vreodata.Dar el face privirea aia care...Stop! Stop! Stop!
V:Leon, pot vorbi cu tine?
A:Vin si eu.
V:Intre patru ochi!
A:Ok...
Ma duc in vestiarul ingrijitorului cu Leon:
V:Leon, da termina-te!Acum nu mai pot si eu sa gandesc ca oamenii?!Mie si frica sa zic ceva gresit poate il auzi tu!
L:Ce ai putea zice gresit?
V:Nu stiu, dar la cum radeai ca prostul acolo imi vineau cateva amintiri in minte...
L:Ok,ok.
V:Hai ca avem ore.
L:Bine, hai.
V:Deschide!
L:Nu pot!
V:Cum adica nu poti?!
L:Cum auzi nu pot!
V:Las-ma pe mine!
Zgaltai usa de nu se mai poate:Imping, trag...NIMIC!
L:Vio, potoleste-te!Vrei sa o scoti din balamale?Sau ce faci?Te transformi in lup?
V:Sa stii ca nu e o idee rea!
L:Nuu!!
V:Hoo, glumeam si eu.
L:Ce ti-a venit sa ne bagam in debara?
V:Poate nu ne-am fi bagat in debara daca nu imi citeai gandurile!
L:Ooo, deci eu sunt de vina!
Se aude usa.Cineva ne deschide.Sunt Francesca, Marco si Alec.
A:Ce naiba s-a intamplat aici?
V+L:Nimic! ( )
F:Ok....Cred...
A:Ati ratat toate orele!Ce ati facut acolo?
V:A trebuit sa am o discutie serioasa cu domnul...,,Mie greu sa te impart''
A:Super porecla.
V:Hai ca eu trebuie sa plec, pa!!
A:Pa!!
Cand ajung acasa in camera mea il vad pe Leon!!! Oh haide, o fi el dragut dar asta e prea de tot!
V:Cum naiba ai ajuns in camera mea?
L:Simplu(priveste pe ferastra)
V:Si de unde ma rog stii unde locuiesc?
Scoase acel urlet infiorator care ma bagase in spial.
V:Oooo!Si ultima intrebare:Cand pleci de aici?!
L:Nu stiu.E dragut aici.Poate plec oeste o saptamana, o luna, un an...
V:In seara asta am petrecere in pijamale cu Francesca asa ca valea din casa mea!
L:Doar glumeam si eu.
V:Nu am chef de glumele tale!
L:Plec daca imi raspunzi la o intrebare.
V:Ascult.
L:De ce nu ma placi?
V:Nu am spus ca nu te plac...
L:Atunci de ce ma gonesti si nu vrei sa stai putin cu mine?Te-ai schimbat!
V:Nu eu m-am schimbat!!(pufnesc in plans)Bine...poate eu m-am schimbat...De cand am plecat de la castel singurul lucru din viata mea care a avut legatura cu lupii au fost transformarile la luna plina!
L:Vrei sa spui ca bunicul meu e de vina?Bunicul meu e de vina ca te-ai schimbat? Bunicul meu e de vina ca ma gonesti?
V:Nu...
L:Atunci ce? spune Violetta!
Nu ma mai puteam opri din plans.
L:Spune ce ai pe suflet...
Nu puteam sa ii spun ca il iubesc.Nu vream sa il pierd pentru totdeauna!Ce putam sa fac?
V:Uite, te rog pleaca!Lasa-ma singura.
L:Bine...Dar sa stii ca mereu vei avea un prieten care sa iti fie alaturi la nevoie.
Vream sa zambesc dar...eram prea trista.Ramasa singura am stat putin pe ganduri:De ce trebuie sa il iubesc?Daca o sa il pierd?De ce m-am schimbat?De ce am o viata asa complicata?!
...........................................................
Astept pareri.Mi-a luat foarte mult acest capitol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu