luni, 17 martie 2014

Interviu cu : Valeria Baroni joacă rolul Larei

Care a fost reacția ta când ai aflat că o să faci parte din distribuţia serialului Violetta?

Am fost foarte fericită.



Cum ai descrie personajul tău ?

Lara este dură la exterior şi are atitudine, dar este sensibilă pe interior.



Cum te înţelegi cu restul actorilor din Violetta?

Toţi ne înţelegem de minune ! Este o plăcere – toată lumea este foarte drăguţă.



Semeni cu personajul tău?

Deloc! Suntem foarte diferite, dar avem, totuşi, ceva în comun – putem fi deschise.



Petreci timp cu restul echipei în afara orelor de program efectiv?

Da, există întotdeauna evenimente în care ne strângem cu toţii.



Cât de dificil este să obţii un echilibru între viaţa personală şi cea profesională?

Depinde de modul în care abordezi problema. Am o familie incredibilă, care mă susţine şi e alături de mine 100%.

Mă ajuta să faci orice!



Cum este să lucrezi cu o distribuţie internaţională?

Este foarte distractiv! Am lucrat cu o distribuţie internaţională înainte, aşa că pot spune că m-am obişnuit.



La ce se pot aştepta fanii Disney Channel de la Violetta?

Fanii Disney Chanel se pot aștepta la distracţie şi la o mulțime de surprize.



Nu uitaţi să urmăriţi noi episoade din serialul Violetta, în fiecare zi, de luni la ora 18:00 la Disney Channel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu