luni, 17 martie 2014

Interviu cu Esmeralda!!!!!!

Carla Pandolfi joacă rolul Esmeraldei

Care a fost reacţia ta când ai aflat că o să joci în Violetta?

Am fost foarte fericită! Sunt foarte pasionată de actorie şi muncesc din greu să fiu atât de bună pe cât pot. Aşa că, atunci când am aflat că am luat un rol în Violetta, am fost foarte fericită, pentru că este un show grozav.



Cum te-ai pregătit pentru rolul pe care îl interpretezi?

M-am uitat la primul sezon din Violetta ca să înţeleg personajele şi am încercat să îmi dau seama cum ar trebui să o interpretez mai bine pe Esmeralda.



Cum ai descrie personajul tău?

Esmeralda este o femeie inteligentă şi puternică, dar are şi o parte sensibilă, de asemenea.



Cum te înţelegi cu restul actorilor din Violetta?

Excelent! Am o relaţie foarte bună cu echipa, şi faptul că mă înţeleg bine cu toată lumea face totul foarte distractiv.



Semeni cu personajul tău?

Mă identific cu partea sensibilă şi cu determinarea caracteristice Esemeraldei.



Petreci timp cu restul echipei în afara orelor de program efectiv?

Este o atmosferă de lucru foarte bună pe platourile din Violetta şi de multe ori dăm petreceri pentru a sărbători o zi în care am fost productivi la filmări. Ne place să petrecem timp împreună şi ne înţelegem bine.



Cine te inspiră din punct de vedere profesional?

Mă inspiră colegii mei, pentru că suntem toţi în aceeaşi “călătorie” şi avem parte de aceleaşi experienţe.



Cât de dificil este să obţii un echilibru între viaţa personală şi cea profesională?

Nu este dificil deloc, ba din contră – una o “îmbogăţeşte” pe cealaltă.



Cum este să lucrezi cu o distribuţie internaţională?

Este fantastic să lucrezi cu o distribuţie internaţională. Suntem o echipă grozavă – toţi dăm tot ce avem mai bun din noi să facem din Violetta un serial grozav. Ne înţelegem toţi foarte bine.



La ce se pot aşteptă fanii Disney Channel de la Violetta?

Violetta este un show foarte sincer, plin de suspans şi emoţie. E un serial bazat pe visuri şi dorinţe. Al doilea sezon va fi marcant, o să fie plin de muzică.



Nu uitaţi să urmăriţi noi episoade din serialul Violetta, în fiecare zi, de luni la ora 18:00 la Disney Channel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu