luni, 17 martie 2014

Interviu cu Marco!!!!!!!!!!!

Xabiani Ponce de León joacă rolul lui Marco

Care a fost reacția ta când ai aflat că o să faci parte din distribuţia serialului Violetta?

A trebuit să mă opresc din ţipat şi am fugit să îi spun mamei.



Cum te-ai pregătit pentru rolul pe care îl interpretezi?

Am vorbit cu directorul, m-am uitat la o mulţime de filme şi am analizat trăsăturile personajului meu. De asemenea, mi-am făcut o schemă cu linia timpului şi am studiat atent scenele.



Cum ai descrie personajul tău?

Marco este cel mai bun prieten al lui Diego, un băiat drăguţ şi tăcut, capabil să facă orice pentru iubire. Muzica este pasiunea lui.



Cum te înţelegi cu restul actorilor din Violetta?

Toţi ne înţelegem foarte bine şi avem o relaţie grozavă şi pe platou, şi în afara lui.



Semeni cu personajul tău?

Doar în anumite privinţe… Amândoi iubim muzica şi suntem tăcuţi … într-o anumită măsură.



Petreci timp cu restul echipei în afara orelor de program efectiv?

Mă înţeleg bine cu toţi băieţii, avem o echipă de fotbal şi jucăm o dată pe săptămână.



Cine te inspiră din punct de vedere profesional?

Îi admir pe Al Pacino, Charlie Chaplin, James Dean, Marlon Brando, Stanley Kubrick, Xavier Dolan şi Darren Aronofsky, printre alţii.



Cum este să lucrezi cu o distribuţie internaţională?

A fost foarte interesant, pentru că înveţi multe despre alte culturi. In timpul filmărilor am început să văd lucrurile din puncte de vedere diferite.



La ce se pot aştepta fanii Disney Channel de la Violetta?

Fanii Disney Channel se pot aştepta la aceeaşi magie ca şi în sezonul trecut, dar cu şi mai multă muzică, dans, povesti şi personaje.



Nu uitaţi să urmăriţi noi episoade din serialul Violetta, în fiecare zi, de luni la ora 18:00 la Disney Channel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu