luni, 17 martie 2014

Poveste

Din perspectiva Violettei, dupa 2 ore:
Ma trezesc si il vad pe Leon in dreapta mea legat si ranit.Ma zbat dar degeaba.
V:Leon, Leon, esti bine?Ce i-ai facut?!Da-mi drumul, Alec!Spune, fa ceva!L-ai otravit, l-ai impuscat, ce i-ai facut?!
L:Sa zicem...varianta B.
V:Lasa-ne in pace!Ce vrei de la noi?
Il vad pe Leon trezindu-se:
V:Leon, Leon, esti bine?
L:Violetta?Violetta!
V:Nu te misca, Alec te-a impuscat!
L:A,ec...Alec!Da-ne drumul, lasa-ne in pace!
V:De ce?Vrei sa te dai mare cu iubitica ta?
L:Nu e iubita mea!O sa te omor omule cand scap de aici!O sa te omor!
V:Leon, linisteste, se joaca cu mintea ta!
A:Se joaca cu mintea ta!Mi-e mila de tine, Leon.
L:Lasa-ne in pace!Ce vrei de la noi?!
A:Stii, stateam si ma gandeam cand Violetta mi-a spus ca nu stiu cu cine am de a face.Si uite:am de a face cu Leon, care e legat.Unde iti e patrula?
L:Violetta, eu trebuie sa o fac...
V:Dar...
L:Te rog!
V:Amandoi la 3! 1....2...3!!!
Ne transformam, dar il vad pe Leon cam slabit.Alec se transforma si el si o lupta incepe.Eram ametita din cauza somniferului.
A:Ce nai...?
V:Te-am avertizat.
A:Adica...Stai, ce?Voi?Sunteti lupi puri?
V:Cel pe care l-ai jignit si la-i impuscat nu a fost nimeni altul decat printul lup!
A:Deci...Oh, nu!E prea tarziu sa renunt!Daca vei muri, voi face o intelegere cu haita Blue Moon sa ma faca pe mine succesor la tron.Iar tu, Violetta, vei conduce cu mine toti lupii!
V:Adica sa fiu Luna(perechea lui Alpha).?Nici in visele tale!
A:Nu vad care e problema.
V:Problema este ca esti un idiot!
A:Nu vorbi asa cu perechea ta, scumpete!
L:Omule, a zis ca nu te vrea!Esti tampit?
A:Grrr.
Leon maraie mai lung si sare pe el.Alec il loveste in perete si un scancet de durere se aude de la Leon.Alec se transforma in om, ia un cutit, si il pune la gatul lui Leon.Pulsul lui Leon creste:
A:Te-am avertizat, Leon, stai de parte de Violetta.
L:Esti un nenorocit!Stii care e pedeapsa pentru uciderea uni viitor Alpha?
A:Moartea.
L:Gandeste-te la ceva de 100 de ori mai rau, mai dureros...Tu alegi:Ma lasi sa traiesc si viata ta nu va fi amenintata sau mor eu si vei muri si tu.
A:Hmm, nu pot afirma ca te-am omorat eu dar...poate te vei ucide singur.Te voi tortura, iti voi face fiecare segunda un calvar...
V:Stop!Ce zici daca il lasi pe Leon sa plece si eu devin...perechea ta si sa ne casatorim?
L:Violetta, nu!
A:Nu ar fi mai bine sa scapam de dusmani?
V:Leon nu e dusmanul meu!Eu nu vreau ca perechea mea sa ucida!Daca vrei...putem face actele chiar acum.
A:Maine.Va fi aici, doar noi trei.
Alec ne leaga pe amandoi si ne da un somnifer.
Dupa ce ne trezim, doar eu si Leon suntem.Eram legati in lant.
L:Violetta...
V:Leon?
L:De ce faci asta?De ce te casatoresti cu el?
V:E singura sansa sa traiesti.Viata mea nu e asa importanta ca a ta.Eu nu pierd nimic decat pe tine.
L:Violetta, nu esti obligata sa faci asta.Lasa-ma sa mor.Daca mor, mor pentru tine.
V:Nu Leon...Eu am decis sa fac asta...(imi pun capul pe umarul lui Leon)
Dupa 2 ore, Alec vine imbracat la costum, in mijloc aseaza o masa, trei scaune si bufetul.
Pe mine ma dezleaga, iar pe Leon il leaga de scaun cu funii.Pe masa sunt si actele pentru....casatorie .Nici Leon nu este incantat dar nu am de ales.Mai intai semneaza Alec, apoi...eu .
V:Nu ne putem casatori.
A:De ce?
V:Nu avem martor.Sa fie Leon...
A:Pai...Bine...Va trebui sa il dezleg.
Leon s-a descaltat si asta insemna ca de picioare nu era legat.L-a dezlegat iar Leon a sarit pe el.Nu mai era ametit, desi mai avea mici dureri.Alec cade jos iar noi iesim.Un zgomot de pusca se aude.Leon scoate un urlet de ajutor.Acesta e al doilea glont.O patrula vine, in frunte cu...Colt-Alb.Si Francesca si Marco sunt acolo, ingrijorati, pentru ca am lipsit 3 zile si 3 nopti.Suntem ridicati fiecare de un lup iar pe drum adormim.
Dupa o ora:
Ma trezesc ametita, in jurul meu fiind numai fete.Acolo o gasesc si pe infirmiera.In minte imi vine tot ce s-a intamplat.Stai!Leon!!!
V:Leon?Leon!Unde este?
I(infirmiera):Printul este bine.A avut cateva dificultati prin scoaterea gloantelor dar este bine.
V:E un medic cu el?
I:Da, este medicul palatului.
V:Vreau sa ma duc la el.
I:Nu este indicat sa va ridicati din pat.Mai bine va odihniti.
V:Vreau sa ma duc la Leon!
I:Dar...
Ma ridic din pat si ma duc in camera lui Leon, fara sa ciocanesc sau chestii dinastea.
V:Este bine?(ma uit spre Marco)
M:Da, este bine.
Leon se trezeste:
L:Violetta?Violetta!?
V:Leon, sunt aici!Am scapat!
L:Am scapat!
Colt-Alb se uita la noi.
C-A:Acum ca sunteti amandoi bine vreau sa stiu ce s-a intamplat.
V:Am fost rapita de Alpha haitei Lupinus.
L:Eu m-am dus sa o salvez.Acolo am incercat sa scapam dar Alec m-a impuscat.Violetta a decis sa se casatoreasca cu el ca sa raman in viata.Alec m-a pus pe mine martor la nunta dar eu l-am atacat si am iesit.Restul stiti deja.
C-A:Deci ti-ai riscat viata doar pentru o lupoaica?
L:Nu a fost in zadar.Daca Violetta nu accepta sa se casatoreasca cu Alec eu eram mort acum.Nu vreau sa il omorati sau sa il inchideti.Pentru ca dragostea te face sa creezi lucruri nebunesti.Maine voi continua orele la st...scoala.
C-A:E alegerea ta.Insa eu nu l-as lasa nepedepsit.
Leon se ridica, ma ia de mana si ma duce pe pajiste.Vandul adie printre suvitele mele rebele.
L:Cum te simti?
V:Confuza, speriata...
L:De ce?
V:Leon, era sa ma casatoresc cu Alec.Cum de am facut asta?
L:Uneori dragostea te face sa iti dai tot pentru persoana iubita.Dar daca ai pierdut nu iti poti lua totul inapoi decat printr-o revansa.
V:Ca un joc de poker?
L:Da...Ca un joc de poker.
V:Si aici cine a castigat?
L:Tu, noi...
V:Leon, mie imi este teama.Nu simt ca am fi castigat.Alec inca invata la studio.Acolo se pot intampla alte lucruri.Mai ales ca el lucreaza mana in mana cu cineva...
L:Violetta, cat timp suntem alaturi nimic nu se poate intampla.Te rog, uita de tot, uita de sarut!Vreau sa ramanem prieteni.
V:Nu vreau sa uit de sarut.Noi...nu eram prieteni?
L:De ce nu vrei?
V:Am motivele mele.Si chiar daca as vrea, primul sarut niciodata nu se uita.
Ma imbratiseaza si se uita in ochii mei caprui care straluceau in razele soarelui.
V:Azi la 16:00 avem ore.
L:Ah, da am uitat.Ce ora avem intai.
V:Matematica.
Ah, da!Era sa uit:Eu,Leon, Francesca si Marco studiem la o scoala speciala pentru ca nu studiem doar muzica, dansul si actoria, ca dupa sa dam la facultate.
L:E 15:30.Mergem?
V:Hai.
Ajungem la scoala.
...:Uitati!Cuplul celebru!
...:Da, se pare ca sunt impreuna!
...:Ma mir!La cum a plecat Violetta de pe scena...
L:Violetta ignora-i.
V:Hai sa luam putin aer.
Cand ne intoarcem cu spatele vedem....:Paparazzi
P:Leon Blanco, tu si cu Violetta Castillio sunteti impreuna oficial?
L:Plecati!
P:V-ati mai sarutat vreodata!
L:Paza!Chemati paza!
Paza veni si ii goni.
V:Leon cum o sa continuam asa?
L:Ne descurcam noi.Hai!
V:Unde?
L:In sala de matematica.
V:Ok.
Ajungem in sala de matematica, ne asezam in ultima banca(ca de obicei), ne scoatem cartile si asteptam profa.
Intra si profa in sfarsit, face prezenta si incepe:
P(profa):Copii, azi va voi da un proiect.Trebuie sa il faceti intr-o luna.
Toti:Ok.
Ne explica proiectul iar in timpul asta ma uit pe geam si il vad pe Alec.Ii arat si lui Leon care devine la fel de speriat.Ma ia de mana si ma duce afara.Acolo Alec ne asteapta si cu un glas amenintator spune:
A:M-am intors!
.........................................................................................................................................................................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu