luni, 17 martie 2014

Buna, scuze ca nu am mai postat nimic cu monster high asa ca o sa postez chiar acum multe poze si cantece cu monster high iar cu violetta cateva si un sfat cu violetta.



Monster High:






 Toate felurile de monstrii.


 Abbey,Spectra, Clawd, Draculaura,Ghoulia,
                                                                 Clawdeen, Cleo, Deuce, Frankie si restul.....



 Monster High


             Este cea mai frumoasa imagine pe care am vazut-o cu monster high chiar acum o salvez in calculator aaaaaa dddaaaaa vreau sa va pun acum o poza cu arata blogul meu adica panoul de administrare sau cum se zice ca eu nu prea stiu ca eu mi-am facut blogul pe data de : 14.03.2014 si nu stiu prea mult adica mi-am facut blogul Vineri, la urmatoarea postare o sa pun cateva poze cu blogul meu pe care il fac , acum o sa continui sa postez .



 Va-ti uitat la episoadele Monster High??? Eu chiar la toate.

 Ce tare!!!!!!!!!!!!!!!!



Violetta:

Brenda Ascinar adica o vedeta uitati-va pe google si ati sa vedeti cine este , ea , o sa apara in Violetta 3 sau 4.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu