luni, 17 martie 2014

Martina Stoessel Interviu!!!!!!!!!

FACEȚI CUNOȘTINȚĂ CU MARTINA!

Martina Stoessel este starul din noul serial Disney Channel vioi și plin de viață, “Violetta”. Vreți știrile senzaționale din interiorul mega serialului musical? Ne-am întâlnit cu Martina pentru a afla adevărata poveste…



Buna Martina! Ce mai faci?

Fac foarte bine! Sunt cu adevărat fericită în acest moment, deoarce totul merge atât de bine. “Violetta” are super succes în întreaga lume, iar noi ne distrăm mult filmând pentru serial. Îmi trăiesc visul!



Cum te simți să fii starul propriului serial Disney Channel?

E foarte, foarte cool! Sunt extrem de mândră de serial și de tot ce am realizat. Este un vis devenit realitate pentru mine, dar totodată este multă muncă grea. Avem un fantastic grup de actori; n-aș fi ajuns nicăieri fără toți acești oameni care să ajute serialul să fie cât se poate de bun.



Ai devenit un succes peste noapte în multe țări. Cum te-ai simțit să sari în lumina reflectoarelor atât de repede?

E nebunie! Viața mea s-a schimbat atât de mult de când am început să lucrez la “Violetta”, dar n-aș putea fi mai fericită. Parcă ieri eram o adolescentă normală. Atunci singurele mele responsabilități erau să studiez mult pentru școală, dar acum am mult mai multe.



Ce fel de responsabilități?

Mă simt de parca ar trebui să setez un exemplu pentru adolescenții din întreaga lume, ceea ce este o responsabilitate imensă, dar este ceva pentru care mă străduiesc să fac bine. În mare parte sunt incredibil de recunoscătoare să mă aflu în această poziție, deoarece întotdeauna mi-am dorit să ajung ceea ce sunt astăzi. Sunt incredibil de norocoasă.



Întodeauna ți-ai dorit să ajungi în lumina reflectoarelor?

Întotdeauna am fost interesată de cântat, dansat și actorie, iar acum toate visurile mele au devenit realitate. Când eram mică, obișnuiam să cant și să dansez în fața oglinzii. Iubeam să încerc machiajul mamei. Întotdeauna mă pregăteam pentru asta!



Ce crede familia ta despre noua ta faima?

Știți ceva? Sunt extrem de recunoscătoare familiei mele,deoarece întotdeauna mi-au încurajat visurile. M-au încurajat în momentele bune și în cele rele. Îmi iubesc familia! Sunt o parte atat de importantă din viața mea. Înseamnă lumea pentru mine!



Recent ai vizitat Europa cu echipa din “Violetta”. Cum a fost excursia?

A fost o excursie atât de fantastică! Ne-am simțit minunat. Am vizitat trei țări: Franța, Italia și Spania. Vreau să îți spun că…A fost incredibil.



Ce s-a întamplat în călătoriile voastre?

Prima țară pe care am vizitat-o a fost Franța. Am avut o experiență fantastică acolo! Am ajuns să cunosc atât de mulți fani, ceea ce a fost emoționant pentru mine. Majoritatea fanilor francezi nu vorbeau spaniola, dar știau totuși toate cântecele în spaniola din serial. A fost ireal!



Cum te-au primit fanii francezi?

Am fost mișcată de dragostea fanilor francezi. De fapt, m-am simțit foarte, foarte emoționată când i-am întalnit. Eram acolo de trei zile și am putut să văd aproape tot Parisul. A fost atât de distractiv. A fost fantastic.



Care a fost urmatoarea țară vizitată în excursia voastră?

După Franța, am mers în Madrid. Acolo am filmat niște scene pentru “Violetta”, ne-am distrat mult cu această ocazie. Am fost foarte fericită că am putut vedea împrejurimile Madridului. Este un sentiment încântător de antichitate pe care îl transmite orașul, cu toate clădirile vechi și fantastica Piață Centrală. A fost frumos cu adevarat.



V-ați încheiat excursia europeană în Italia?

Ultima parte a excursei a implicat o oprire în Milano. Din nou, un oraș atât de frumos. Nu am avut mult timp să vedem împrejurimile, dar am reușit să vad Piața Centrală a orașului, Piazza del Duomo. A fost uimitor. Vreau inapoi!



“Violetta” este dublat în mai multe limbi diferite în lume. Cum te face acest lucru să te simți?

E ireal! Uneori nu îmi vine să cred că se întamplă cu adevărat. În excursie am cunoscut o actriță care îmi dubla vocea pentru versiunea italiană a serialului, a fost emoționant pentru mine. Interpretau și puteam auzi vocea ei ieșind din gura mea, ceea ce a fost foarte amuzant.



Cred că te simți grozav să fii așa un success global…

Este uimitor să auzi despre succesul serialului în intreaga lume, dar încerc să rămân cât pot cu picioarele pe pământ. Sunt conștientă de faptul că “Violetta” nu va dura la nesfarșit și de aceea îmi apreciez prietenii adevărați și familia atât de mult. Știu că ei sunt cei care vor fi alături de mine pentru totdeauna.



Ai filmat câteva scene pentru “Violetta” în Spania. Unde altundeva în lume ți-ar placea să filmezi?

Asta este o întrebare grea, deoarece vreau să călătoresc și să înregistrez în multe țări diferite. Nu pot să aleg doar una! Oriunde în lume este bine pentru mine, pentru că îmi place să vizitez locuri noi și să întâlnesc oameni noi. Iubesc asta.



Cât de încantată ești de lansarea serialului în Marea Britanie?

Nu mi-a venit să cred când am auzit că serialul va fi dublat în engleză. Este incredibil! Emoțiile pe care le-am simțit au fost copleșitoare când am auzit noutățile. Am fost atât de fericită și recunoscătoare. Sincer, nu m-am așteptat la tot succesul acesta atât de repede, de aceea încerc să mă bucur de fiecare moment.



Cum ai descrie serialul pentru publicul britanic?

“Violetta” este un serial amuzant, cu multă muzică și multe dansuri. Dar asta nu e tot; este multă comedie și romantism! Este câte ceva pentru toata lumea în “Violetta”. Abia aștept ca publicul englez să vadă…



Și în final… Ce părere ai despre Marea Britanie?

Iubesc Marea Britanie! Din păcate, nu am fost niciodată, dar mi-ar plăcea să o vizitez într-o zi. Este atât de multă istorie acolo. Mi-ar plăcea să merg la Londra și să vizitez parcurile istorice, Big Ben, Palatul Buckingham și podurile uimitoare de-a lungul Râului Tamisa. Contați pe mine!



URMĂRIȚI-O PE MARTINA ÎN “VIOLETTA” SEZONUL 2, ÎN FIECARE ZI, DE LUNI PÂNĂ VINERI, DE LA ORA 18:00,PE DISNEY CHANNEL

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu