joi, 3 aprilie 2014

O poveste cu Violetta si Monster High ( ambele in aceeasi poveste)

Buna!!! M-am gandit sa fac o poveste Violetta - Monster High asa ca mi-a venit ceva in minte sper sa va placa povestea care o sa o cititi!!!

Povestea :
Buna , ma numesc Martina Stoessel , am 18 ani si sunt din New York , maplimb dintr-un oras in altul cu tatal meu , el se numeste Emanuel , are 37 ani , el lucreaza la un serial , el este directorul care decide cum sa fie serialul si despre ce sa fie!!!! Acum sunt acasa , eu sunt la o scoala foarte distractiva de dans , canto si muzica !!! Am foarte multe prietene acolo , eu ma duc la aceea scoala doar in vacanta de vara pentru ca acolo este o scoala distractiva si trebuie si eu sa invat cate ceva la o scoala normala. Cea mai buna prietena a mea este .....................pai eu nu am doar una defapt am doua ca cele mai bune prietene si acelea sunt : Camilla si Frankie Stein!!!! Ele mai iubesc pe mine iar eu le iubesc pe ele !!
Se pare ca eu sunt foarte trista pentru ca asta este ultima zi la scoala mea!!! Apropo daca vreti sa stiti scoala mea se numeste ,, Monster On '' adica in limba romana inseamna Monstrii talentati iar in alta limba ....... Misters Oner!!!!
Acum sunt in masina si trebuie sa ma duc inapoi in tara mea in care locuiesc si unde m-am nascut!!! La Los Angeles!!! New York este acolo unde este scoala ,, Monster On '' !!!
A doua zi :
 Ma plictisesc!! Acum sunt la scoala mea normala unde inveti chestii!!! Offffff , am chiar acum un exercitiu de rezolvat si nu stiu cum poate cineva stie daca stie sa ma ajute [nu vorbesc serios doar ca asa este povestea nu este de adevaratelea] uitati exercitiul poate voi stiti : 93 : 3 + 78 x [ (56 : 4) x 98 - 67 ] % 67 + 67 x 56 x 4 - 400 = ?
Nu stiu exercitiul si cum o sa imi fac tema?? Poate pot sa ii spun doamnei invatatoare ca nu am stiu exercitiul!!! Mai bine nu ca apoi ma trece la tabla iar eu ma incurc!!!! Nu stiu ce sa ma fac o sa o sun pe Frankie Stein sa vad ce imi zice ea !!!
Frankie : Alo!!! Da??? Ce faci??
Eu : Bine vreau sa iti spun daca poti te rog sa imi spui rezolvarea la exercitiul acela ca ni la dat la matematica te rog!!!
Frankie : Sigur !! Calculezi 93 : 3 apoi nu faci nimic doar copii semnul + si apoi rezolvi paranteza patrata si apoi dupa paranteza semnul % inseamna mai mare decat celalalt numar stiu ca este ciudat dar asa este exercitiul si restul rezolvi pur si simplu tot!!! Normal!!
Eu : Ok multumesc foarte mult!!!
Frankie : Cu placere!!! Pa!!!
Eu : Pa!!!!!

Se pare ca rezolvarea era corecta de la exercitiu dar acum trebuie sa plec pentru a sarbatori cu familie de revelion!!! Pa!!!

Peste 4 luni :
In sfarsit a venit si vacanta de vara si stiu ca nu am ami scris de mult in jurnal dar nu am timp pentru ca am mult prea multe teme dar de acum o sa incep din nou sa scriu mult in jurnal pentru ca asta este prima zi din vacanta de vara!!! Cat ma bucur!!!!

Urmatorul capitol la poevste peste o luna!!! Scuze ca dureza asa de mult pana urmeaza urmatorul capitol dar vreau ca toata lumea sa imi vada poveste si sa o citeasca pentru ca nu am destule vizualizari cred ca de abea daca am 3 vizualizari zic eu!!! :( trebuie sa vada toata lumea povestea aceasta!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu