miercuri, 9 aprilie 2014

Ce a spus Tini cand a vazut ca a primit de ziua ei o masina!!

Buna!! Acum o sa va spun ce a spus Tini cand a primit masina de ziua ei adica pe data de 21.03.2014




Es el cumpleaños mas feliz de toda mi vida. Me encanta este auto , es mi favorito y lo voy a disfrutor muchisimo!!

Adica inseamna : Acesta este cel mai fericit lucru din viata mea!!  Îmi place mașina asta, e preferata mea și voi avea foarte mare grija de ea!!

Daca nu ma credeti ca asta a spus intrati pe google translate si veti vedea ca asta a spus dar eu aici am scris ca sa intelegeti acolo scrie asa ( pe google translate) : Acesta este cel mai fericit ziua de naștere din viața mea. Îmi place mașina asta, e preferata mea și voi disfrutor atât de mult!
Asa ca eu am scris acolo la traducere ca sa intelegeti!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu