luni, 14 aprilie 2014

Episoade Violetta facute de mine!!

Buna!!! M-am gandit sa fac episoade Violetta facute de mine!! Asa sper sa va placa!!! Ele sunt mai jos dar sa stiti ca am facut doar 2 episoade !!!

1 episod

Eu ma numesc , Martina . Am 19 ani si sunt din Paris!!! Viata mea a inceput cand eu eram doar o fetita mica , imi placea muzica foarte tare si inca si acum imi mai place!!!


Intr-o zi ma trezesc cu serpi pe fata si nu stima de ce asa ca ii spun tatei iar el spune ca sunt de le serviciul lui



si ca nu stie de ce au ajuns in camera mea!!!



Atunci eu ma plictiseam asa ca m-am dus la o scoala pe nume Studio 21 nu este ca o scoala mai mult un studio pentru ca se vede dupa nume!!! Asa si acolo eu vad ca sunt numai copii talentati asa ca intru , acolo ......, acolo era ceva extraordinar , era muzica , dans , atmosfera si multe altele , acel loc era minunat!!! Dar mi-am adus aminte ca mama mea , Angie , este profesoara la acel studio asa ca  am fugit cat de repede am putut dar ea m-a vazut!!


Atunci ea imi spune disperata :
Angie : Martina ce cauti aici??
Eu : Ma plictiseam acasa si am vrut sa ma plimb putin si am vazut acest studio minunat!!
Angie : Drebuie sa pleci chiar acum fiindca tatal tau isi va face griji!!!
Eu : Ok!!!

Peste cateva minute , ACASA:
Tata : Martina unde ai fost??
Eu : Am fost sa vizitez studio-ul 21!!
Tata : Acolo este mama ta!!
Eu : Da stiu doar ca eu am vrut sa ma plimb putin si apoi am vazut locul acela minunat si m-am gandit sa intru!
Tata : Nu esti pedepsita dar sa nu mai pleci fara sa  imi spui mie!!
Eu : Bine!!!

Dupa cateva ore , MAMA VINE ACASA
Mama : Hei am venit!!
Tata : Hei!!

Si aici ca de obicei :






2 episod

Dimineata

Tata : Unde pleci??
Eu : Ma duc sa fac niste poze ca sa mi le pun pe facebook!!
Tata : Ok!! Sa vii repede!!
Eu : Da!!!

Acum sa va arat ce fotografii am facut


 Asta este fotografia care am pus-o ca fotografie de profil!











Peste doua ore , ACASA

Mama : Hei!! Martina unde ai fost??
Eu : Am fost sa fac niste poze!!
Mama : Bine!! Dar sa nu mai vii asa de tarziu ok???
Eu : Da , am inteles!!
Mama : Bine acum haide culca-te!!




Sfarsit sper ca v-a placut pentru ca eu am muncit foarte mult la ea acum pa!!!!!!!!!!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu