sâmbătă, 21 martie 2015

Test Ariana Grande

Buna , am gasit un test cu Ariana Grande asa ca daca vreti sa il faceti scrieti la comentarii raspunsurile am sa va spun rezultatele iar apoi cel care ia nota 10 ....o sa primeasca detalii care nu le-am pus pe blog despre Ariana si care sunt foarte interesante si o sa primeasca si niste poze foarte dragute cu ea..sa incepem :

1/10: Cand s-a nascut Ariana Grande?
a) 26 iunie 1993
 b) 23 septembrie 1994
 c) 26 iulie 1995

2/10: Cum il cheama pe fratele ei mai mare?
a) Clark
b) Mike
c) Frankie

3/10: La ce instrument muzical stie sa cante Ariana?
a) flaut
b) vioara
c) pian

4/10: Fanii Arianei sunt numiti arianatori?
a) Adevarat
b) Fals

5/10: Cum se numeste albumul de debut al vedetei?
a) Put your Hearts Up
b) Yours Truly
c) The Way

6/10: Din ce single face parte urmatorul vers:"Popular, I know about popular?
a) Put your Hearts Up
b) Popular Song
c) Yours Truly

7/10: Ce animal de companie are vedeta?
a) o pisica
b) un caine
c) un papagal

8/10: Care este single-ul One direction preferat al Arianei?
a)  Best Song Ever
b) What Makes You Beautiful
c) One Thing

9/10: Care este sportul favorit al Arianei Grande?
a) fotbalul
b) baschetul
c) inotul

10/10: Ce genuri de filme prefera Ariana?
a) comedie si romantice
b) horror si actiune
c) actiune si comedie

Eu am luat nota 9 la acest test!! Am gresit doar la o intrebare !! :)
Acum succes voua la acest test!! Este foarte usor!!
NU UITATI SA IMI PUNETI RASPUNSURILE LA INTREBARI IN COMENTARII!!

PA!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu