vineri, 12 iunie 2015

CONCURS IMPORTANT!

Buna.....se pare ca am vrut sa va fac o surpriza mai ales ca au scazut afisarile la pagina si m-am suparat voi organiza un concurs unde trebuie sa raspundeti la o intrebare in comentarii si....cele mai creative raspunsuri la intrebare va primi 100 de poze creative si cu ce doriti voi ... care nu le poti gasi pe internet asa usor...
Intrebarea este :
 DACA AI FI INTR-O LUME CU ACADELE CU CINE CREZI CA TE VEI INTALNI ACOLO IN AFARA DE CELELALTE ACADELE?  .......aceasta este intrebarea si trebuie sa spuneti si cum arata cel cu care v-ati intalnit in lumea cu acadele.

Nu uitati sa raspundeti la intrebare si daca nu ati inteles la ce se refera intrebarea sa explic eu acum :
VOI TREBUIE SA SPUNETI CU CINE CREDETI CA VA VETI INTALNI IN LUMEA ACEEA ( AICI NU SE REFERA CA VA VETI INTALNI CU ACADELELE).....DAU UN EXEMPLU : CRED CA MA VOI INTALNI CU COLEGA MEA DE CLASA.......sa stiti ca exemplul care l-am dat nu este creativ si trebuie sa fie creativ dar v-am dat doar un exemplu.... Ok..
Bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu